៤.២. ការប្រកាសជ្រើសរើសនិយោជិត
៤.២.១. ប្រភពនៃការប្រកាសជ្រើសរើស
សណ្ឋាគារ និងរមណីយដ្ឋានសុខា ធ្វើការប្រកាសជ្រើសរើសបុគ្គលិកចេញពីប្រភព ២ គឺ ប្រភពខាងក្នុង និងប្រភពខាងក្រៅ ប៉ុន្តែជាបឋមគឺសណ្ឋាគារលើកទឹកចិត្តដល់ បុគ្គលិកដោយ ជ្រើសរើសពីប្រភពខាងក្នុងជាមុនសិន ហើយក្នុងករណី ដែលមិនអាចរកបេក្ខជនពីខាងក្នុងបាន ឬមួយក៏ចាំបាច់ជ្រើសរើសបេក្ខជនពីខាងក្រៅ នោះសណ្ឋាគារនឹងធ្វើការផ្សព្វផ្សាយជ្រើសរើសបុគ្គលិកតាមរយៈអ៊ិនធឺណេត ការសែត ឫ ឃោសនាតាមសាកលវិទ្យាល័យ គ្រឹះស្ថានឧត្ថមសិក្សានានាផ្សព្វផ្សាយតាមរយៈបុគ្គលិកពីខាងក្នុង។ ការប្រកាសជ្រើសរើសមានការកំណត់ពីមុខងារដែលធ្វើការជ្រើសរើសការកំណត់ពី៖
- អាយុ
- ភេទ
- ជំនាញ
- ទីកន្លែងបំពេញការងារ
- តួនាទី និងភារកិច្ចសង្ខេបដែលត្រូវអនុវត្តន៍
- ចំនួនបុគ្គលិកដែលមានតំរូវការ
- និងបទពិសោធន៍
៤.២.២. ដំណើរការនៃការប្រកាសជ្រើសរើសនិយោជិតរបស់សណ្ឋាគារ
ក. ដំណើរការនៃការប្រកាសជ្រើសរើសពីខាងក្នុង
.
.
ខ. ដំណើរការនៃការប្រកាសជ្រើសរើសពីខាងក្រៅ
.
.
៤.៣. ការជ្រើសរើសនិយោជិត
៤.៣.១. ដំណើរការនៃការជ្រើសរើសនិយោជិតនៅក្នុងសណ្ឋាគារសុខា
ក្នុងការសំរេចចិត្តទទួលនូវការជួលបុគ្គលិកអោយចូលមកធ្វើការ រាល់បុគ្គលិកទាំងអស់ ត្រូវតែឆ្លងកាត់រាល់ជំហាននៃការសាកល្បងដូចខាងក្រោម៖
ក. បែបបទនៃពាក្យស្នើរសុំ (ការដាក់ពាក្យធ្វើការ)
.
.
ខ. ដំណាក់កាលនៃការរៀបចំបែងចែកពាក្យស្នើរសុំ
.
.
គ. ដំណាក់កាលដែលបេក្ខជនត្រូវបានជ្រើសរើសក្នុង shortlist
- ដំណាក់កាលធ្វើការសំភាសន៍ដំបូង
- ការសំភាន៍លើកទី ២
- ការរៀបចំឯកសារ
- ការធ្វើតេសន៍សុខភាព
- ការសំរេចចិត្តជ្រើសរើស ឬផ្ដល់ការងារ
៤.៣.២. លក្ខខណ្ឌនៃការជ្រើសរើសបុគ្គលិក
ក. លក្ខខណ្ឌការងារ
ការបម្រើការជាមួយសណ្ឋាគារ គឺទាមទានូវការអនុវត្តន៍ឲ្យបានល្អពេញចិត្តជាប្រចាំ និងស្របទៅតាមលក្ខខណ្ឌការងារ ដែលបានបញ្ជាក់នៅពេលផ្ដល់ការងារឲ្យ និងត្រូវប្រកាន់ខ្ជាប់ខ្លួនតាមបទបញ្ជាផ្ទៃក្នុង
ខ. ព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួន
និយោជិតត្រូវផ្ដល់ព័ត៌មានដែលត្រឹមត្រូវដូចជា ប្រវត្តិរូបសង្ខេប សញ្ញាប័ត្រ សៀវភៅគ្រួសារ រូបថត និងសក្ខីភាពនានាត្រូវតែពិតប្រាកដពេញលេញ និងត្រឹមត្រូវ។
ឃ.ការប្រកាស់អំពីភាគីសម្ព័ន្ធញាតិក្រៅពីសាច់ញាតិបង្កើត
.
.
គ. កម្មករនិយោជិតដែលជាប់សាច់ញ្ញាតិបង្កើត
.
.
ង. ការចុះ និងប្រត្តិបត្តិកិច្ចសន្យាការងារ
.
.
ង. ការចុះ និងប្រត្តិបត្តិកិច្ចសន្យាការងារ
.
.
ច. រយៈពេលនៃកិច្ចសន្យា
.
.
ឆ. កម្មករនិយោជិតម្ដងម្ដាល (Casual Worker)
.
.
ជ. ថិរវេលានៃការសាកល្បងការងារ
.
.
ឈ. ការងារក្រៅម៉ោង
.
.
ញ. ការផ្លាស់ប្តូរទីលំនៅរបស់កម្មករនិយោជិត
.
.
៤.៤. ការបណ្ដុះបណ្ដាល និងការអភិវឌ្ឍន៍
៤.៤.១. គោលការណ៏ស្ដីពីការបណ្ដុះបណ្ដាល
នៅសណ្ឋាគារកម្មករនិយោជិតគ្រប់រូបគឺសុទ្ធតែជាធនធានដ៏សំខាន់ និងមានតម្លៃចំពោះសេវាកម្មរបស់យើង។ យើងមានជំនឿថាមានតែការយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើការបណ្ដុះបណ្ដាល និងការអភិវឌ្ឍន៍ជាប្រចាំទេទើបអាចធ្វើឲ្យសេវាកម្មរបស់យើងសម្រេចបាននូវឧត្តមភាពប្រសើរបាន។ ហេតុដូចនេះហើយបានជាសណ្ឋាគារ ចាត់ទុកការបណ្ដុះបណ្ដាល និងការអភិវឌ្ឍន៍គឺជាអាទិភាពដ៏ចំបងបំផុត។ យើងជាអ្នកគ្រប់គ្រងមានជំនឿយ៉ាងមុតមាំថា អ្នកពិតជាអាចបន្តលើកកំពស់នូវជំនាញ និងអភិវឌ្ឍន៍នូវតួនាទីរបស់ខ្លួន ឲ្យមានការទទួលខុសត្រូវកាន់តែខ្ពស់ឡើង តាមរយៈកម្មវិធីបណ្ដុះបណ្ដាលជំនាញផ្សេងៗ។ ការសម្រេចនូវគោលដៅរបស់សណ្ឋាគារ គឺយើងអាស្រ័យទៅលើការជោគជ័យរបស់យើងដែលផ្ដើមចេញពីបុគ្គលម្នាក់ៗ និងក្រុមការងានីមួយៗដូច្នេះហើយយើងត្រូវចេះជម្រុញទឹកចិត្តខ្លួនឯងឲ្យបន្តនូវការរីកចម្រើនជាប្រចាំ ដោយចេះឆក់យកឱកាសរៀនសូត្រ និងការប្រកួតប្រជែងថ្មីៗ។
កម្មករនិយោជិតនីមួយៗ សុទ្ធតែមានឱកាសស្មើៗភាពគ្នា ក្នុងការទទួលបាននូវការបណ្ដុះបណ្ដាល មិនថាជាការបណ្ដុះបណ្ដាលនៅទីកន្លែងការងារផ្ទាល់ ឬតាមរយៈសិក្ខាសាលាផ្សេងៗ កម្មវិធីសិក្ខាសាលាបណ្ដុះបណ្ដាលរួមមានដូចជា ជំនាញគ្រប់គ្រង ការផ្លាស់ប្ដូរឥរិយាបទ ជំនាញទំនាក់ទំនង និងការធ្វើបទបង្ហាញ ជំនាញនិយាយឆ្លើយទូរស័ព្ទ ជំនាញក្នុងការជំរុញទឹកចិត្ត និងការដោះស្រាយបណ្ដឹងផ្សេងៗជាដើម។ សិក្ខាសាលាផ្សេងៗនឹងធ្វើជាប្រចាំ បើសិនអ្នកមានចំណាប់អារម្មណ៍ក្នុងការចូលរួមវគ្គណាមួយ សូមពិភាក្សាជាមួយប្រធានផ្នែករបស់អ្នក ឬជាមួយផ្នែកទទួលបន្ទុកការបណ្ដុះបណ្ដាល។
៤.៤.២. ការអភិវឌ្ឍន៍អាជីព (ការងារ)
៤.៥. ការវាយតម្លៃលើសកម្មភាពការអនុវត្តន៍ការងាររបស់និយោជិត
៤.៥.១. ការវាយតម្លៃលើសកម្មភាពការអនុវត្តន៍ការងាររបស់និយោជិត
ការវាតម្លៃលើការអនុវត្តន៍ការងារ គឺត្រូវបានគេធ្វើការត្រួតពិនិត្យបុគ្គលិនិយោជិតក្នុងរយៈមួយច្បាស់លាស់ ដែលធ្វើការកំណត់ដោយអង្គភាពផ្ទាល់ និងផ្អែកលើសកម្មភាពនៃការអនុវត្តការងារជាក់ស្តែងរបស់និយោជិតម្នាក់ៗ ការវាយតម្លៃត្រូវបានគេធ្វើឡើងក្នុងគោលបំណង ដើម្បីធ្វើការកំណត់រកស្ថានភាពការងាររបស់បុគ្គលិកដោយផ្អែកលើលក្ខខ័ណ្ឌដូចខាងក្រោម៖
- ពេលនិយោជិតបញ្ចប់កិច្ចសន្យាការងារ
- ពេលនិយោជិតត្រូវឡើងឋានៈ
- ពេលដែលនិយោជិតបន្តការងារ ឬផ្លាស់ប្តូរភារៈកិច្ច លទ្ធផលនៃការវាយតម្លៃវិជ្ជមាន ឬអវិជ្ជមានផ្អែកលើលទ្ធផលនៃការអនុវត្តន៍ការងារជាក់ស្តែងរបស់និយោជិត ក្នុងរយៈពេលតំណត់ដោយអង្គភាព។ ទម្រងមួយត្រូវបានធ្វើឡើងសម្រាប់វាយតម្លៃលើការអនុវត្តន៍ការងារដែលមានលក្ខណៈទូលំទូលាយ គឺរៀបចំដើម្បីប្រើប្រាស់ដូចជា ឧបករណ៍មួយសំរាប់ធ្វើការវាយតម្លៃឱ្យបានសមស្របសម្រាប់និយោជិត។ ការវាយតម្លៃត្រូវបានធ្វើឡើងប្រចាំត្រីមាស សំរាប់និយោជិតម្នាក់ៗដោយប្រធានផ្នែកផ្ទាល់ប្រធានធនធានមនុស្ស។
៤.៥.២. ការវាយតម្លៃទូទៅ
· សម្បតិ្ត៖ ជាកត្តាដែលបេក្ខជនត្រូវតែមានដើម្បីបំរើការនៅក្នុងសណ្ឋាគារ ដោយសារតែវិស័យមួយនេះត្រូវការអ្នកដែលមានរូបរាង ឬរូបសម្បត្តិសមរម្យទៅតាមមុខងារ និងផ្នែកនីមួយៗ។ ប្រសិនបើបេក្ខជនដាក់ពាក្យមកក្នុងឋានៈជាអ្នកទទួលភ្ញៀវ (Receptionist) អ្នកបើកបរ (Driver) អ្នកបើកទ្វារ (Door opener) ឬអ្នកអូសវ៉ាលី (Bellboy) នោះបេក្ខជន ត្រូវតែមានកាយសម្បទា គ្រប់គ្រាន់។ ជាងនេះទៅទៀតប្រសិនបើបេក្ខជនមានរូបសម្បត្តិ ស្រស់ស្អាតក៏ជាគុណសម្បត្តិ បន្ថែមផងដែរ។
· ការសិក្សាការបណ្តុះបណ្តាល ៖ បេក្ខជនត្រូវតែធ្លាប់ទទួលការអប់រំយ៉ាងតិចណាស់គឺ ត្រឹមវិទ្យាល័យ ឬអាចនឹងកំពុងតែទទួលការអប់រំកំរិតបរិញ្ញាត្រ។ ខាងសណ្ឋាគារនឹងផ្តល់អាទិភាពដល់បេក្ខជនដែលបានមានការសិក្សាខ្ពស់ ឬបានបញ្ចប់ការសិក្សារួចមកហើយប៉ុន្តែក៏មិនមែនមានន័យថាមិនផ្តល់ឱកាសដល់បេក្ខជនដែលមិនបានបញ្ចប់ការសិក្សា ឬកំពុងតែបន្ត ការសិក្សានោះឡើយ។ ម្យ៉ាងវិញទៀត ប្រសិនបើបេក្ខជនបានទទួលការបណ្តុះបណ្តាលខាងមុខងារដែលបានដាក់ពាក្យមកទៀតកាន់តែប្រសើរ។
· សេចក្តីវៃឆ្លាត ៖ មិនថាបេក្ខជនបានបញ្ចប់ ឬមិនបានបញ្ចប់ការសិក្សា ឬបានទទួលការ សិក្សាត្រឹមកំរិតណាមួយនោះទេ បេក្ខជនត្រូវតែមានភាពឆ្លាតវៃ និងមានគំនិតច្នៃប្រឌិតមាន ទំនុក ចិត្តលើខ្លួនឯង បើមានសមត្ថភាពក្នុងការដោះស្រាយបញ្ហាទៀតនោះ កាន់តែមានឱកាសច្រើនឡើង ពីព្រោះថាសណ្ឋាគារត្រូវការបុគ្គលប្រភេទនេះ ដើម្បីយកមកបណ្តុះបណ្តាលបន្ថែមទៀតនោះពួកគេនឹងអាចមានឱកាសក្នុងការតម្លើងតំណែង ឬផ្លាស់ប្តូរទៅផ្នែកផ្សេងៗទៀតបាន។
· បុគ្គលិកលក្ខណៈ ៖ បេក្ខជនត្រូវតែមានបុគ្គលិកលក្ខណៈល្អ អត្តចរិតថ្លៃថ្នូរ មានអាក្បកិរិយាសមរម្យ ចេះគោរពអ្នកដទៃ មិនថាអ្នកដែលមានឋានៈខ្ពស់ជាង ឬស្មើគ្នានោះទេ។ បេក្ខជនពុំគួរជាមនុស្សដែលចូលចិត្តតែងខ្លួនឆើតឆាយហួសហេតុដូចជា ការចោះក្រវិលច្រើនជាន់ (បើជាមនុស្សស្រី ប្រសិនបើជាមនុស្សប្រុសគឺហាមមិនឲ្យមាន) ការស្រលាញ់ ក្រចកដៃ ឬលៀបពណ៌លើក្រចក និងសក់ ទុកសក់វែង (មនុស្សប្រុស) ពីព្រោះទាំងនេះជាច្បាប់របស់សណ្ឋាគារ បើសិនជាមើលទៅបេក្ខជនពុំអាចធ្វើបានទេនោះ ពួកគេក៏ពុំទទួលបានឱកាសដែរ។
· បទពិសោធន៍ការងារ ៖ ទោះបីជាខាងសណ្ឋាគារផ្ដល់ឱកាសដល់និស្សិតដែលកំពុងតែបន្តការសិក្សា ឬទើបតែបញ្ចប់ការសិក្សាដោយពុំទាន់មានបទពិសោធន៍ការងារទល់តែសោះក៏ដោយ ក៏សណ្ឋាគារនឹងផ្តល់អាទិភាពខ្លាំងជាងលើបេក្ខជនដែលធ្លាប់បំរើការងារ និងមានបទពិសោធន៍រួចជាស្រេច។ ប្រសិនជាបេក្ខជនធ្លាប់បានបំរើការនៅសណ្ឋាគារដែលមានកំរិត និងស្តង់ដាដូចគ្នាទៅនឹងសណ្ឋាគារ រ៉េស៊ីដង់ សុខាភ្នំពេញ ទៀតនោះ បេក្ខជននឹងទទួលបានឱកាសកាន់តែច្រើនក្នុងការជាប់ឲ្យចូលបំរើការងារ។ តាមរយៈនៃបទពិសោធន៍ការងារដែលបេក្ខជនគួរតែមានគឺគួរតែមានរយៈពេលពីមួយឆ្នាំឡើងទៅ។ ប៉ុន្ដែបើសិនជាខាង សណ្ឋាគារត្រូវការជ្រើសរើសបុគ្គលិកដែលមានឋានៈខ្ពស់នោះបេក្ខជនត្រូវតែមានបទពិសោធន៍ បំរើការនៅសណ្ឋាគារកំរិតផ្កាយប្រាំណាមួយយ៉ាងតិចណាស់រយៈពេលពីរឆ្នាំ។
· ចំណេះដឹងលើការងារ ៖ បេក្ខជនគួរតែយល់ច្បាស់អំពីការងារ និងទំនួលខុសត្រូវដែលខ្លួនបានដាក់ពាក្យសុំបំរើការងារ ថាការងារនោះត្រូវការជំនាញអ្វីខ្លះក្នុងការធ្វើការប្រៀបធៀបនឹងខ្លួន ថាយើងមានជំនាញនោះទេ ហើយការងារនោះត្រូវការឲ្យបេក្ខជនទទួលខុសត្រូវលើអ្វីខ្លះ។ បើសិនជាបេក្ខជនពុំដែលមានបទពិសោធន៍ការងារនោះទេ បេក្ខជនគួរតែធ្វើការសិក្សាស្រាវជ្រាវអំពីការងារនោះឲ្យបានដឹងច្បាស់ជាមុន។ ពីព្រោះថាបើបេក្ខជនដាក់ពាក្យមកផ្នែក ឬមុខងារដែលខ្លួនពុំដឹងសោះនោះខាងសណ្ឋាគារអាចនឹងផ្តល់ឱកាសដល់បេក្ខជនដទៃទៀត។
· ការប្តេជ្ញា ៖ ខាងសណ្ឋាគារនឹងមើលលើការតស៊ូ និងការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់បេក្ខជនផងដែរ ថាតើបេក្ខជនមានការតាំងចិត្ត ក្នុងការធ្វើការឲ្យសណ្ឋាគារបានល្អ និងអភិវឌ្ឍន៍សណ្ឋាគារឲ្យកាន់តែដើរទៅមុខដែររ ឬទេ។
· ភាសាអង់គ្លេស ៖ សមត្ថភាពខាងភាសាអង់គ្លេសគឺមានសារៈសំខាន់ខ្លាំងណាស់សំរាប់ការបម្រើការងារក្នុងសណ្ឋាគារជាពិសេសសណ្ឋាគារដែលមានស្តង់ដាខ្ពស់បេក្ខជនត្រូវតែអាចប្រើប្រាស់ភាសាអង់គ្លេសបាន ជាពិសេសគឺការនិយាយ និងការស្តាប់ ដោយសារតែការសំភាសន៍ជាភាសាអង់គ្លេស (លើកលែងតែផ្នែកតូចៗមួយចំនួន)។ ប្រសិនបើបេក្ខជនអាចប្រើប្រាស់ភាសាផ្សេងទៀតបាននោះកាន់តែល្អប្រសើរសំរាប់ការវាយតម្លៃរបស់ខាងសណ្ឋាគារ។
· ចំពោះការវាយតម្លៃៈ គេធ្វើទៅលើប្រាំបីចំនុចខាងលើនេះ បេក្ខជនត្រូវបានធ្វើការវាយតម្លៃដោយខាងផ្នែកធនធានមនុស្ស និងបន្ទាប់មកប្រធានផ្នែកដែលបេក្ខជនបានដាក់ពាក្យ ដោយមានបែកចែកជាកំរិតច្បាស់លាស់។ ក្នុងចំណោមចំនុចនីមួយៗទាំងប្រាំបីនោះត្រួវបានចែកចេញជាបួន(៤) កំរិតធំៗគឺ A (Outstanding កំរិតខ្ពស់) B (Above Average កំរិតលើមធ្យម) C (Average កំរិតមធ្យម) និងD (Below Average កំរិតក្រោមមធ្យម)។ គ្រាប់ចំនុចទាំងអស់នឹងត្រូវបានប្រើប្រាស់ដោយផ្នែកទាំងពីរ និងប្រើប្រាស់កំរិតទាំងបួននេះដើម្បីធ្វើការវាយតំលៃបេក្ខជន។ ប្រសិនបើក្នុងកាសំភាសន៍ គណៈកម្មការមើលឃើញថា បេក្ខជននៅក្នុងកំរិតណាមួយនៃកំរិតទាំងបួននៃចំនុចទាំងប្រាំបីនោះគណៈកម្មការនឹងធ្វើការគូសនៅលើប្រអប់ដែលមានរួចជាស្រេច (មើលតារាងខាងលើ)។ ករណីបើបេក្ខជនទទួលបានកំរិត C និង D ច្រើន នោះបេក្ខជននឹងមិនទទួលបានឪកាសការងារនោះទេ។ នៅក្នុងតារាងនៃការវាយតំលៃក៏មានដាក់បញ្ជាក់ថា បេក្ខជនត្រូវបានសំភាសន៍ដោយអ្នកណាផងដែរ។ ក្រោយពីការសំភាសន៍ និងការវាយតំលៃបេក្ខជនរួចហើយក៏មានតារាងមួយទៀតសំរាប់បញ្ជាក់ពីលទ្ធផលនៃការសំភាសន៍ផងដែរ។
៤.៥.៤. សកម្មភាពនៃការវាយតម្លៃប្រចាំឆ្នាំ
ការវាយតម្លៃប្រចាំឆ្នាំ គឺគេធ្វើឡើងដោយប្រធានផ្នែកផ្ទាល់ ប្រធានផ្នែកធនធានមនុស្ស និងថ្នាក់ដឹកនាំក្នុងអង្គភាព ដើម្បីធ្វើការសម្រេចចិត្តទៅលើនិយោជិតដែលត្រូវវាយតម្លៃចំពោះលទ្ធផលនៃការអនុវត្តន៍ការងារកន្លងមក។ ហើយក្នុងការវាយតម្លៃគេផ្តោតទៅលើសកម្មភាពនៃការអនុវត្តន៍ការងារជាក់ស្តែងធៀបទៅនឹងគោលដៅដែលពង្រឹងទុករបស់អង្គភាពដែលបានកំណត់ចំពោះនិយោជិតម្នាក់ៗព្រមទាំងសកម្មភាពនានា ដូចជាកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែង ការព្យាយាមភាពស្មោះត្រង់ ការប្តេជ្ញាចិត្ត ទំនាក់ទំនង ការងារជាក្រុម និងអត្តចរិត (ខ្សោយ មធ្យម ល្អណាស់) ។
៤.៥.៥. វិធីសាស្រ្តនៃការវាយតម្លៃ
រាល់ការវាយតម្លៃលើនិយោជិត គឺជាតួនាទីអ្នកគ្រប់គ្រងតាមផ្នែកនីមួយៗផ្ទាល់ទៅលើនិយោជិតនៅក្រោមបង្គាប់របស់ខ្លួនទាំងអស់ ហើយលទ្ធផលនៃការវាយតម្លៃទាំងនោះត្រូវបានត្រួតពិនិត្យបន្ថែមទៀត ដោយផ្នែកគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស។ ក្នុងការវាយតម្លៃនិយោជិត អ្នកគ្រប់គ្រងបានធ្វើការអនុវត្តន៍នូវវិធីសាស្រ្តមួយចំនួនដូចខាងក្រោម៖
- ដោយធ្វើការអង្គេតលើការអនុវត្តន៍ការងារជាប្រចាំរបស់និយោជិតផ្ទាល់
- ធ្វើការប្រៀបធៀបការអនុវត្តន៍ការងារជាក់ស្តែង និងស្តងដាការងារដែលបានកំណត់ ដែលអ្នកគ្រប់គ្រងបានអង្គេតកន្លងមកទៅលើប្រតិបត្តិការរបស់និយោជិត ព្រមជាមួយលទ្ធផលការងារ ដើម្បីធ្វើការសន្និដ្ឋានដោយបំពេញទៅលើទម្រងនៃការវាយតម្លៃនៃការងារដែលបានកំណត់ និងរៀបចំដោយផ្នែកធនធានមនុស្ស។
៤.៥.៦. ការវាយតម្លៃលទ្ធផលការងារជាក់ស្តែងរបស់និយោជិត
- វាយតម្លៃទៅលើរបាយការណ៍ប្រចាំថ្ងៃ ប្រចាំខែ ប្រចាំឆ្នាំ
- លទ្ធផលការងារប្រចាំខែធៀបទៅនឹងគោលដៅដែលកំណត់ដោយអង្គភាព
- ការធ្វើការទាន់ពេលវេលាបានឆាប់រហ័ស និងទាន់ពេលវេលា
- មានការទទួលខុសត្រូវខ្ពស់ និងមានការសហការការងារជាក្រុមបានល្អ
- វាយតម្លៃលើឥរិយាបទ និងអាកប្បកិរិយាក្នុងពេលបំពេញការងារ
- ធ្វើការវាយតម្លៃទៅលើចំណេះដឹងក្នុងអង្គភាព
- ការវាយតម្លៃការការទំនាក់ទំនងមនុស្ស និងការសហការការងារ
- ការវាយតម្លៃការវិភាគបញ្ហា និងការធ្វើសេចក្តីសម្រេចចិត្ត
- ការវាយតម្លៃជំនាញផ្សេងៗ
- ការវាយតម្លៃគុណភាពការងារ
- ផលិតភាព និងស្នាដៃរបស់និយោជិត
- ភាពឯករាជ្យលើការងារ
- ការវាយតម្លៃលើភាពស្មោះត្រង់ សុជីវធម៌ សីលធម៌ និងការគោរពបទបញ្ញាតិប្រសិនបើរាល់ការអនុវត្តន៍របស់និយោជិតវាយតម្លៃបានឃើញថាល្អប្រសើរពួកគាត់នឹងមានឱកាសក្នុងការតំឡើងឋានៈ តំឡើងប្រាក់ខែ និងទទួលបានផលប្រយោជន៍ផ្សេងៗ។ (សូមមើលឧបសម្ព័ន្ធទំព័រ ខ២២- ខ២៥)
៤.៦. ការទូទាត់សំណង និងអត្ថប្រយោជន៍ផ្សេងៗសំរាប់បុគ្គលិក
៤.៦.១. ប្រាក់បៀវត្សរ៍ និងផលប្រយោជន៍
.
.
៤.៦.២. ដំណើរការនៃការបើកប្រាក់បៀវត្ស
.
.
៤.៦.៣. អត្ថប្រយោជន៍ផ្សេងៗសម្រាប់បុគ្គលិក
ក. អត្ថប្រយោជន៍ដែលតម្រូវមានច្បាប់
.
.
ខ.ច្បាប់ឈប់សម្រាកសម្រាប់កម្មករនិយោជិតដោយមានប្រាក់ឈ្នួលដូច
.
.
គ. ច្បាប់ឈប់សម្រាកពិសេស
Comments
Post a Comment